• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

دعوا سر مكان نمايشگاه نفت ادامه دارد

  • کد خبر : 961
  • 10 می 2023 - 12:05
دعوا سر مكان نمايشگاه نفت ادامه دارد
برگزاری نمایشگاه های نفت و کتاب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران(سئول) و مصلی تهران به موضوع اختلاف مدیریت شهری تهران و وزارتخانه های صمت و ارشاد شده است با آغاز به کار نمایشگاه کتاب و افزایش ترافیک تهران و بالا گرفتن انتقادات اعضای شورای شهر تهران برگزاری نمایشگاه نفت در محل سئول با ابهاماتی مواجه شده است؛ آیا تهدیدهای رییس شورای شهر تهران برای ریختن خاکروبه مقابل درب نمایشگاه اجرا شدنی است؟

به گزارش انرژی پلاس ۲۴، علي رغم اينكه قرار بود نمايشگاه نفت امسال در شهر آفتاب برگزار شود اما اين اتفاق نيفتاد و اكنون غرفه هاي اين صنعت درحال شكل گرفتن در نمايشگاه بين المللي است. موضوعي كه چندان مطلوب مدیریت شهری تهران نیست تاجایی که رییس شورای شهر تهران پاي تهديد و ارعاب را در گفتار باز كرده است.

آنطور كه چمران گفته پس از بارها درخواست برای انتقال نمایشگاه های تهران به محل شهر افتاب باز هم نمایشگاه کتاب و نفت همزمان در تهران یکی در مصلی و دیگر در سئول برگزار می شود؛ بی تردید شهرداری تهران ابزارهای قهری هم دارد و اگر چنین ادامه داشته باشد با خاک روبه و نخاله در سر در نمایشگاه سئول جلوی برگزاری نمایشگاه را خواهیم کرفت و چوب و خاك ميزبان مراسم افتتاح اين نمايشگاه خواهد شد.

در حالی که نمایشگاه کتاب از امروز با پافشاری وزارت ارشاد کار خود را در مصلی تهران آغاز کرده است تا اين لحظه خبر رسمي مبني بر جابه جايي و ايجاد تغيير در روند نمايشگاه نفت اعلام نشده است.

روز گذشته نیز احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در یکصدو چهل و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران از شهرداری، مردم و رسانه خواست علاوه بر عدم استقبال از برگزاری نمایشگاه در تهران از همکاری در برگزاری نمایشگاه ها خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://energyplus24.ir/?p=961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.